Welkom bij Zweinstein Music Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!
Log snel in, of registreer om alle informatie rondom deze Zweinstein te kunnen lezen.

Hoogachtend, Colortwist
Welkom bij Zweinstein Music Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!
Log snel in, of registreer om alle informatie rondom deze Zweinstein te kunnen lezen.

Hoogachtend, Colortwist
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 die edit is wel heel slecht :|

Ga naar beneden 
+5
:.snuffy.:
Admin
AutumnRain
Teenage-Joostii
tweet500
9 plaatsers
AuteurBericht
tweet500
Docent Dreuzelkunde
Docent Dreuzelkunde



Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptywo jul 14, 2010 11:27 pm

Hoi,

Patricia en ik verlaten zsm Very Happy We vinden jullie geweldig. JEUH! Jullie mogen ons haten, maar wij zullen altijd lief zijn. Dus bedank ons maar voor het harde werk Very Happy

daarom: Lang leven zweinstein music! R.I.P. zsm. En iedereen die hier een beetje lollig heeft zitten doen, en eigenlijk zsm helemaal niet mag. Tip: Doe het nu, nu nu!!
Ik baal ervan, ik heb zoveel inzet gegeven. En er absoluut nooit iets voor terug heb gekregen. O jawel, ik kreeg leuke massakicks Neutral Doei zs.
Waarvan ik zoveel problemen heb gekregen, waar toch nooit iemand mij geloofd.

Ik weet niet of Pat nog iets wil zeggen, maar die post het wel eronder ofzo. veel succes ermee! TOEDELS!

ps: Ik heb een vriendschap met velen, maar sommige ook niet. Bedenk maar bij welke groep je hoort Smile

En nog steeds, velen van jullie zal ik nog steeds mogen hoor.


Laatst aangepast door tweet500 op do jul 15, 2010 9:18 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii

Teenage-Joostii


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 16-06-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptywo jul 14, 2010 11:28 pm

Hmm, in ieder geval niet bij het groepje waar jij nu bij hoort.
Bedankt voor je inzet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
AutumnRain
Docent Leer Der Oude Runen
Docent Leer Der Oude Runen



Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptywo jul 14, 2010 11:30 pm

Hmm.
Still love you. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Teenage-Joostii

Teenage-Joostii


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 16-06-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptywo jul 14, 2010 11:30 pm

Oh btw veel plezier @ Zs Treviant
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptywo jul 14, 2010 11:35 pm

Bericht aangepast wegens niet zo aardige teksten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://zsmusic.actieforum.com
:.snuffy.:




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-06-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptywo jul 14, 2010 11:42 pm

jep we verlaten zs.
ik heb het weer geprobeerd,maar dammm wat is het saai geworden.
er is niks meer te doen
als er een goeie kans is zitten er misschien 10 mensen in de kamer meer niet.
achja
en denk je dat je goed doet om screens te maken wordt je niet vertrouwd en gezegd dat de kans is dat de screens nep zijn .
nou daar heb ik geen zin meer in .
ik ben nu een beetje gezellig rond aan het huppen en ben zelf met een rpg over twilight bezig met sav.
en daar besteed ik liever mijn aandacht aan.
en om even over de dd's te beginnen .
kevin laat wel duidelijk dds binnen ik was er zelf bij bij die dag dat jarno zn acc werd gebant
ow w8 dat heb ik vast ook bedacht.

ik ga lekker verder met mijn doen en laten
ik ga lekker bouwen en in POTC van evut rond hangen want daar hangen namelijk de meeste ex-zs'ers
het is daar gezellig en hoef je niet op het lijstje te kijken of je iets tegen de regels in doet.

nou laters mensjes:P luv ya(alleen voor echte vrienden ) die edit is wel heel slecht :| Icon_twisted
Terug naar boven Ga naar beneden
tweet500
Docent Dreuzelkunde
Docent Dreuzelkunde



Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 12:51 pm

Joost, wie zegt dat ik naar zweinstein Treviant ga? Oke, de kans is groot ja Very Happy , maar er zijn nog steeds meerdere zs's.

En bedankt Roan <333333333333

En Admin :@ Je hebt het wel een hele soepzooi van gemaakt he? Beetje alle tekst veranderen zodat al mijn boodschappen niet meer kloppen. Tss..
Terug naar boven Ga naar beneden
kevin379
Centraal Bestuurslid
Centraal Bestuurslid



Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 13-06-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 8:17 pm

Beetje zielig dat mensen via een forum andere mensen op de kop moeten gaan geven.
Marleen je kan het nie eens bewijzen dat ik jou elke keer zou hebben gekikt?
Lul dan niet zo dom :S

Owja Pat, die dag dat Jarno ban kreeg was ik er niet eens.
Dus ga ff iemand anders op de kop geven. Want misschien was je het wel gewoon zelf?

Denk is na over de dingen die je hier gaat lopen rond bazuinen :S
Dat je je zo erg moet gaan verlagen om via een forum een ander op de kop te geven. Dat is pas laag.

Terug naar boven Ga naar beneden
tweet500
Docent Dreuzelkunde
Docent Dreuzelkunde



Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 9:04 pm

Jongen, ik heb een screen van de dag dat Jarno was verbannen dat jij dd's binnen liet. Hoezo weer liegen?!

En die massakick, weet ik zeker dat jij het was. Want voor de rest in de kamer was er niemand die ZOOO laag kon zijn om mij een massakick te geven...

Volgens mij is er weinig meer over van alles, maar een bedankje ben ik toch echt wel waard hoor Kevin. Ik weet nu al dat ik meer gedaan heb voor zweinstein dan jij in je leven zou kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
punkypetlove

punkypetlove


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 16-05-10
Leeftijd : 28

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 10:05 pm

Ik zal jullie 2 missen. (ff iets anders, geen ruzie maken op forum a.u.b doe dat maar lekker via chat of in kamer of wat dan ook)
Terug naar boven Ga naar beneden
tweet500
Docent Dreuzelkunde
Docent Dreuzelkunde



Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 10:32 pm

Dan laat hij mij toch niet uitpraten, dus ik ga dat nog niet eens proberen. Sorry Lis.

En alles bij elkaar wordt het irl ook teveel. Ik ga dus zoiezo nog eventjes niet officieel bij zst..
Terug naar boven Ga naar beneden
dj-tkm




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 16-05-10
Leeftijd : 29

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 10:37 pm

Doeigg pat & marleen,
Ik zie jullie nogwel ;3

en btw moest dat nou echt zo ;p?
Beetje kansloos,
Nouwja kansen z'n er om te verspillen <3
Tog ;p

@Ger
Terug naar boven Ga naar beneden
tweet500
Docent Dreuzelkunde
Docent Dreuzelkunde



Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 10:41 pm

En ja dat moest echt zo.

Ik ben habbo zsm, school, mijn leven en alles zo *!$&*&$)(!#(*^$!(*&# zat.

Het liefste spring ik nu op de snelweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
dj-tkm




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 16-05-10
Leeftijd : 29

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 11:04 pm

aaw schatw, Je bent bij mij altijd welkom ;3
Btw waag het niet jij~~! ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
tweet500
Docent Dreuzelkunde
Docent Dreuzelkunde



Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-05-10

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 11:05 pm

Nou, als ik morgen hoor dat ik niet naar aan andere klas mag, doe ik het dus wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
tgoossens
Bestuurslid
Bestuurslid



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 16-05-10
Leeftijd : 30

die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Emptydo jul 15, 2010 11:07 pm

Willen jullie de reactie van kevin laten staan, -zucht-, en dit topic gaat opslot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.habboask.nl
Gesponsorde inhoud





die edit is wel heel slecht :| Empty
BerichtOnderwerp: Re: die edit is wel heel slecht :|   die edit is wel heel slecht :| Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
die edit is wel heel slecht :|
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: De Sorteerhoed-
Ga naar: